دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 13:19
دانشگاه فرهنگیان:

مسئله فلسطین، مسئله عقیده و ایمان است

دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد: مسئله فلسطین استراتژی سیاسی و مسئله تاکتیکی نیست، مسئله عقیده و ایمان است.
کد خبر : 384728

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز جهانی قدس و در حمایت از تحقق آرمان فلسطین بیانیه صادر کرد.


در ابتدای این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره)، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است. اهمیت فوق‌العاده مبارزه با ظلم و برافراشتن پرچم آزادگی باعث شد تا بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، با تدبیر الهی خویش، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌‌‌‌‌‌گذاری کند تا مسلمانان در این روز وحدت بخش، یک صدا  فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم را در سراسر جهان به گوش جهانیان و وجدان‌‌‌های بیدار برسانند.


در ادامه این بیانیه آمده است: قدس شریف به عنوان قبله اول، برای آزادگان به‌ویژه مسلمانان آزاده جهان اهمیت بسزایی دارد، که می‌توان از آن به عنوان بارزترین ویژگی و مهم‌ترین عامل وحدت بخش میان مسلمانان سراسر دنیا نام برد. بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به فرموده رهبر انقلاب این پیام را فریاد خواهیم زد که «ما در جمهوری اسلامی مسئله فلسطین برایمان یک مسئله تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مسئله عقیده است، مسئله دل است، مسئله ایمان است».


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امسال که استکبار جهانی با گنجاندن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی خصومت و کینه خود را بیش از پیش آشکار نموده است. و این اقدام نابخردانه در صورتی انجام شده که این نهاد انقلابی، خود همیشه در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده و هست، در شرایط فعلی که ایادی و اذناب استکبار جهانی به‌خصوص رژیم صهیونیستی بر طبل جنگ می‌کوبند لازم است با حضور یکپارچه خود پیام وحدت و انسجام را به سراسر جهان اعلام نماییم.


در قسمت پایانی این بیانیه آمده است: دانشگاه فرهنگیان شرکت در راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت آن را وظیفه همه آحاد مردم می‌داند و در آستانه روز جهانی قدس به نیابت از استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم کرده و  ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، همگام با ملت شریف و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس شرکت نموده تا پیام حمایت از مظلومان را به گوش جهانیان می‌رساند.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته